Kurumsal

Blast temellerinin atıldığı 2004 yılından bu yana gençlerin ve genç yaşayanların gözdesi global bir sokak markası haline geldi. Sokak moda trendlerini takip eden, her sezon koleksiyonuna yeni ve çekici modeller ekleyen, alanında söz sahibi ve sokak modasına yön veren bir marka olma doğrultusunda çalışmalarına devam eden BLAST içerisinde genç ve dinamik tasarımcıların da bulunduğu ekibiyle geniş bir ürün yelpazesi sunuyor.

Bugün franchise'larla beraber 6 mağaza, birçok satış noktası ve bayilerin yanı sıra YKM, Ender, Huzur, Özdilek ve Boyner gibi katlı zincir mağazalarda gençlerle buluşan BLAST Türkiye genelinde 270 noktada satışa sunuluyor. Yurtdışında ise 23 ülkeye yayılmış 67 satış noktası bulunmaktadır.